sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Viikkoraportti 10

Paino tänään 81,4kg, -0,1 kg viikossa, -1,6kg alusta.

Ruokailujen suhteen ihan ok olo. Siistimminkin olisin voinut toki syödä, mutta huomioiden todella vähäisen liikunnan, niin olen tyytyväinen, ettei paino noussut. Olen luottavainen sen suhteen, että kunhan saan uuden treeniohjelman hyvin ”tulille”, niin painokin taas tippuu, ilman suuria kärsimyksiä ja vahtaamista.

Viikon toteutuneet liikunnat jäi torstain ratsastukseen ja kevyeen pk lenkkiin tänään.

Viikon positiiviset: Oli huippua päästä torstaina ja tänään liikkumaan. Täydellistä! Torstain ratsastus oli puhdasta rakkautta joka minuutti. Tänään iltalenkillä hiveli lämmin ja hiljainen kesäilta, tauosta ja taudista huolimatta kevyt ja helppo askel. Kyllä ihminen on niin pienestä onnellinen.


Viikon haaste: korvatulehdus L Onneksi kuitenkin jo voiton puolella ja sallii jo liikkumisen.

Kuva aiheeseen liittymätön. Pidän kuvan tunnelmasta ja jostain alitajunnasta muistin, että joku muukin on verranut ratsastusta shakkiin.

2 kommenttia:

  1. Onnistuisinkohan mäkin pudottaan painoa jos kirjaisin ne tänne blogiin, pitää miettiä.
    Osallistu kastehelmi kakkuvadin arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
  2. Ainakaan vielä tää mun painonpudostusblogi ei ole kauhean menestyksekäs ollut juuri tällä painonpudostuksen saralla :) Mutta toisaalta paino ei ole noussutkaan ja siitäkin olen iloinen.

    VastaaPoista