tiistai 28. kesäkuuta 2016

Hitain laihduttaja

Blogia ja tätä uutta laihdutusurakkaa on takana 12 viikkoa. 3 kuukaudessa olen laihtunut 2.6 kiloa. Melko vaatinaton saldo. Ansaitsisiko tällä jo 'hitain laihduttaja' palkinnon?

Lohdutan itseäni seuraavilla ajatuksilla:

*Ainakaan en ole lihonnut.

*Tällä tahdilla kaikki kadonnut paino on varmasti rasvaa, ei lihasta.

*Paino ei vaikuta onnelisuuteen.

*Tälläkin tahdilla olen vuoden, viimeistään puolentoista, päästä normaalipainoinen.

*Teen tämän nyt pysyvästi ja viimeistä kertaa.

*Minulla ei ole nälkä. Enkä joudu olemaan kokonaan ilman herkkuja.

Olen silti iloinen, että paino on hiljattain pudonnut helpommin. Haluan olla normaalipainoinen. Toki haaveilen, että olisin normaalipainossa mieluummin enemmin kuin myöhemmin. Mutta tällä mennään, hitaasti ja varmasti.




2 kommenttia:

  1. Aloitin säännöllisen treenaamisen (ja ylipäätään rivakamman liikunnan) ihan hetki sitten. (Niin äsken, ettei voi vielä kehuakaan.) :o Paino on vain noussut, nesteitäkö, ei nyt voi olla lihasta ainakaan? Mun ei tarvitsisi pudottaa kyllä varsinaisesti vaa'an lukemaa, vaan mittanauhan, maha pois. Yritän nyt vain nauttia liikkumisesta, kun se ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu oikeasti kivalta! Toivon, että liikkumisesta tulee rutiini. Tsemppiä sinulle! Olet ainakin hyvässä kunnossa, kun pystyt juoksemaan ym. Itse olen (vielä) ihan kehäraakki, mutta normipainoinen... No, hitaasti mutta varmasti eteenpäin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tsemppiä myös sinulle! Ihanaa, että olet löytänyt liikunnan ilon :) Myös mulla paino nousee tosi rankkojen treenien jälkeen, syytän lihaksiin kertyvää nestettä. Kyllä se lopulta tippuukin kun vaan sitkeän hitaasti pakerramme!

    VastaaPoista