sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Viikkoraportti 17 ja heinäkuun yhteenveto

Painosta tänään ei ole tietoa. Olen edelleen reissussa, kaukana kotivaa'asta. Eilisen ruokaörvellyksen jälkeen en kyllä puntarille halua noustakaan ennen kuin keskiviikkona aikaisintaan. Heinäkuussa paino on pysynyt 81 kilon tuntumassa.

Ruokapäiväkirjaa olen nyt pitänyt tunnollisesti viikon ajan. Ja aion pitää jatkossakin. Se on helppoa ja tehokasta. Sain purettua pääni sisäisen väitteen, etten sitä ikuisesti jaksa pitää. Koitan tehdä ruokapäiväkirjasta huomenna koosteen. Syömisen puolesta viikko on mennyt lievillä(?) plus kaloreilla kulutukseen nähden.

Heinäkuun suurin anti on ollut Dr Philin kirjan antama ymmärrys sisäisestä puheestani. Kaikenlaista paskaa sitä tuleekin itselleen väitettyä. Sori, tätä ei oikein voinut kauniimmin muotoilla :)

Viikon toteutuneet treenit:
Ma lepo
Ti juoksu vk 3km + perusvoima
Ke juoksu 7.5 km pk
To kiertoharjoittelu
Pe lepo
La lepo
Su ehkä pieni juoksu onnistuisi +kotijumppa

Lauantain lepo tuli suunnittelematta reissun vuoksi. Joskus muut asiat kuin minä, mun napa, mun treenit ja mun systeemit on tärkeämpiä. Eilen oli sellainen päivä. Tänään toivon pääseväni pienen 30-40min pyrähdyksen juoksemaan. Jää nähtäväksi toteutuuko.

Heinäkuussa treenit kaikkineen ovat sujuneet tosi hyvin. Olen tykännyt kaikista harjoitteista ja saanut suurimman osan toteutettua. Erityisen ylpeä olen tuplatreenipäivien onnistumisesta! Olen vihdoinkin löytänyt avaimen (hiilarit) jolla voi vetää kaksi tiukkaa treeniä samaan päivään.

Viikon positiiviset:
Ruokapäiväkirja 24/7 rehellisesti.
Onnistunut tuplatreenipäivä.
Uusi km enkka 6'33 min 150 bpm keskisykkeellä.
Onnistuin tekemään 10 boksihyppyä minuuttiin toistetusti koko treenin läpi. Boksihypyt ei ole koskaan aiemmin menneet minuuttiin.

Viikon haasteet:
Ruokaa on tullut syötyä enemmän kuin tarpeen olisi painonpudotuksen kannalta. Positiivista asiassa on sen tiedostaminen ja ylöskirjaaminen. Se on hyvä lähtökohta muutokselle.

Ensi viikon tavoite on syödä maksimissaan kulutuksen mukaan, mieluiten 200-500 kCal/päivä kulutuksen alle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti