maanantai 14. marraskuuta 2016

Viikkoraportti 31

Paino eilen 80.0 kg, -3,0 kg alusta.

Olin painosta eilen todella pettynyt. Olin ollut kiltisti karkkilakossa koko viikon ja keskiivikosta alkaen vaaka oli näyttänyt 79.6 kg painoa, jota se näytti myös lauantaina. Ja sitten sunnuntaina PAM, niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Sunnuntaina syyttelin lauantaina korkeilla sykkeillä lumessa juostua lenkkiä, että se muka keräsi nestettä kehoon. Tänä aamuna tajusin, että olin ottanut lauanatai iltapäivänä päänsärkyyn ibuprofeenia ja se on mulla aina takuu varma nesteen kerääjä kehoon, Että semmosta...

Viikon liikunnat:

Ma Lepo
Ti Juoksu 4 km juoksumatolla pk ja keskivartalotreeni
Ke Valmennus
To Keskivartalotreeni ja ratsastus
Pe Lepo
La Juoksu lumessa 8 km vk
Su Kuntosali

Viikon positiiviset:

Uskalsin temmata 20 kg kahvakuulalla myös sunnuntaina yksin treenatessani. Usein uskallan valmennuksessa paljon enemmän ja sitten mulla menee jotenkin pupu pöksyyn yksin treenatessa ja tiputan painoja alemmas. Tämä oli henkisesti merkittävä juttu ja kertoo siitä, että oikeasti jaksan temmata 20 kg kuulalla ja pääkoppakin tulee samassa tahdissa mukana.

Viikon haaste:

No se perhanan karkkilakko, on kyllä ollut vaikeaa. Teen siitä oman avautumispostauksen heti perään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti