keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Herkkulakon 2. ja 3. päivä

Eilen ennakoin herkkulakolle vaikeksia ravintolassa. Olin jo asennoitunut, että katson teetä lipitellen kun muut syövät jälkiruokiaan. Ilahduin, kun löysin ravintolan listalta juustoja. Otin ne jälkiruuaksi ja annoskokokin oli varsin maltillinen, kolme hyvin pientä palaa.

Aamulla puntari kiitti. Kaksi päivää herkkulakkoa takana ja -300 g painosta pois. Aamun lukema oli 79.6 kg.

Tänään olin illalla nälkäisenä kaupassa. Normaalisti olisin vilkuillut suklaiden, keksien ja levosten perään. Nyt ostin heräteostoksena paketin koulunäkkiä ja valmislihapullia. Nauratti, on mullakin mieliteot!

Herkkulakko on jo opettanut, että herkun himotus on vain tunne ja se menee pian ohi kun siihen ei liitä toimintaa. Vielä ei ole tullut sellaista itku-potku-raivari-mä-haluan oloa. Aika vähillä ja lyhytkestoisilla himotuksilla olen selvinnyt. Uskon, että asiaa auttaa se, ettei minulla ole nälkä.

P.s. Tänään tein muuten uuden kyykkyenkan 70 kiloa 10 toistoa ja penkissä 40 kiloa 3 toistoa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti