tiistai 6. syyskuuta 2016

Malttamattomana

Valkku lupasi eilen tehdä uuden treeniohjelman. Nyt olen sitä malttamattomana odotellut, mutta saan sen ilmeisesti käsiin vasta huomenna valmennuksen yhteydessä. Ihan kuin joulua odottaisi, ei millään jaksaisi ja haluaisi heti heti heti...

Minulla on paljon toiveita ja odotuksia uuden treeniohjelman suhteen. Uutena asiana toivoin sinne kävelytreenejä. Minulla oli myös selkeät raamit, tietyt päivät ja ajat, jolloin voin treenata. Muuten valkulla on vapaat kädet ohjelman suhteen.

Salaisina toiveina on pistoolikyykkytreenien jatkuminen. Ihan kohta pystyn tekemään yhden jalan  kyykyn ilman apuja. Toivon myös painonnostotreenien jatkuvan. Se on tosi haastavaa ja samalla mielenkiintoista. Tosin tietty kaikki punttitreeni tukee painonnostotreeniä.

Saa nähdä mitä siellä on, mun uudessa treenipaketissa! Can't wait!

2 kommenttia:

  1. Yhden jalan kyykky! Vau, siihen on minulla valovuoden matka. Tänään minulla alkaa kaupungin "karvalakkijumpat", saa nähdä mitä tykkään...

    VastaaPoista
  2. Tsemppia jumppiin! Tuota yhden jalan kyykkyä olen nyt harjoitellut kesänkuun alusta, ensin istuen melko korkealle tuolille ja siitä aina vaan alemmas. Nyt menen trx-naruista tukien alas asti. Mutta ilman naruja ei vielä onnistu.

    VastaaPoista